poniedziałek, 28 listopada 2011

ROZDZIAŁ PIĄTY ...

Hej wszystkim ! ♥
Tu koleżanka Kiki (prowadzącej tego bloga)
Nasze dziecię nie ma teraz neta więc ja do soboty będę wam dodawać rozdziały ; )
(Oczywiście ona je dla was pisała ♥)
Mam nadzieje, że się wam spodoba, ja już czytam 30 rozdział i jest MEGA !!! 
Serio... Historia Chris jest inna niż wszystkie.
 Okej, już dość chwalenia Kiki, czas się zabrać za piąty rozdział !
Miłego czytania ! 



ROZDZIAŁ PIĄTY ...

Stałam i patrzyłam na bagażnik, który z każdą chwilą stawał się pełniejszy. Dziś dzień kiedy moich chłopcy jadą na dwa miesiące do USA. Nie dałam po sobie poznać jak bardzo było mi smutno z tego powodu. Na zewnątrz byłam uśmiechnięta, w środku zaś krzyczałam z rozpaczy. Tylko te cholernie cztery krótkie dni dane mi się było nimi nacieszyć ! To nie fair !
- Ejj ! - Krzyknęłam. Liam pociągnął mnie za włosy. - Nie pozwalaj sobie looooooczku ! - spojrzał się na mnie tym swoim przepraszającym spojrzeniem a'la kotek ze Shreka. - Boską masz minkę kotek ! - chłopak objął mnie ramieniem i pokazał ręką drogę.
- Widzisz to mała ? Za dziesięć minut wsiądziemy do autobusiku i znikniemy za tym zakrętem .. - walnęłam go w głowę.
- AUĆ ! Nie bij swojego BFF ! Zniszczysz mi fryzurkę !
- SPADAJ PAYNE ! - odepchnęłam go od siebie i poszłam pomóc Niallowi.
- Powiedziałem coś nie tak ? -Spytał się Liam stojącego obok Harrego.
- Hmmm.. pomyślmy. Dziewczyna dopiero co wszystko ogarnęła, dopiero co do nas wróciła, wszystko zaczęło się układać. A nagle jej przyjaciele, chłopak i matka jadą w trasę, nie będzie ich przez dwa miesiące. Ona za to zostanie sama w Londynie, mieszkając pod jednym dachem z tym psychopatą. Teraz chyba rozumiesz, że powiedziałeś dużo słów nie tak.. Myśl czasem.. - mówił lekko poddenerwowany Hazza.
- Kurwa. Fakt, ja to jednak mądrością nie grzeszę... - uderzył się ręką w czoło i poszedł zapakować swoje pierdy do bagażnika...

***

Nadszedł ten czas, czas którego najbardziej się obawiałam. A mianowicie CZAS POŻEGNANIA.
Pierwszy podszedł do mnie Louis..
- Mam nadzieje, że będziesz tu na nas grzecznie czekać i trzymać się z daleka od problemów. - uśmiechnął się do mnie, a w jego oczach tańczył smutek. Przytuliłam się do niego. Lou był dla mnie jak idealny, nieco nadopiekuńczy, "głupi" starszy brat. Zawsze, zawsze mogłam na niego liczyć..
- Obiecuje, że będę grzeczna. - Chłopak pocałował mnie w czoło i szepnął.
-Kocham Cię - przytuliłam go jeszcze mocniej czując, że już dłużej nie powstrzymam łez.
- Tomi ! Ja ciebie też...
Przy Harrym, Niallu i Liamie kompletnie się rozkleiłam. A co było piękne, że Horan również się popłakał. Nie wiem czy zrobił to dla żartu, czy faktycznie było mu smutno, ważne, że płakał ze mną. Moje słoooneczko ! Haha.. Zawsze tak na niego mówiłam, bo zawsze poprawiał mi humor ! Przyszła kolej na mamę... powiedziała mi to samo co Lou, powiedziała, że ma na siebie uważać i że kocha mnie najbardziej na świecie... 
A teraz czas na osobę z którą nigdy nie chciałam być rozdzielana ! Z którą chciałam być zawsze, wszędzie i o każdej porze. Za którą oddałabym wszystko. 
-Chris.. - chłopak chwycił mnie za rękę. Reszta już siedziała w busie, aby dać nam trochę prywatności, ale nawet przez przyciemniane szyby widziałam ich nosy przyklejone do nich i ich ślepia w nas wpatrzone. Rozbawił mnie ten widok.
- Hahaha.. Zero taktu i wychowania ! - śmiałam się chodź w środku chciałam płakać i nie pozwolić mu wyjechać. Patrzyłam w te jego brązowe teńczówki, trzymałam jego dłoń i dopiero teraz zdałam sobie sprawę jak bardzo mi go brakowało i jak bardzo brakować będzie. Ni stad ni zowąd z moich oczy zaczęły spływać kolejne łzy, sięgnęłam wolną ręką do jego policzka.
- Baw się dobrze. Wiem, że każdy wasz koncert będzie fantastyczny... - mówiłam starając się powstrzymać kolejne łzy, których jak na złość było coraz więcej.
- Chris... - Chłopak przytulił mnie, ja wtuliłam się w jego ramię. "Zostań tu ze mną !" "Nie zostawiaj mnie samej !" Krzyczałam w myślach.
- Nie mogę, tak bardzo bym chciał ale nie mogę. Pamiętaj. Po pierwsze, przez cały czas będę myślał tylko i wyłącznie o tobie. Po drugie, będę robił wszystko abyśmy jak najsłabiej odczuli rozłąkę... - był jak Edward, czytał mi w myślach, mówił to wszystko co chciałam od niego usłyszeć. - Po trzecie, Chris Mole, nieodwołalnie i niezaprzeczalnie Cię kocham ! - Przetarł oczy i złożył na moich ustach ostatni pocałunek. Trwał on długo, zawierał wszystko, pożądanie, smutek, miłość, i tęsknotę. Był piękny. Przytulił mnie.
- Kocham Cię, będę Ci to powtarzał milion razy, zawsze i wszędzie. Oddałbym wszystko aby tu z tobą zostać. Chce abyś wiedziała,że jesteś N A J W A Ż N I E J S ZA ! Zawsze byłaś. - pocałowałam go jeszcze raz, lecz nic nie powiedziałam - A i te ostatnie trzy noce które razem spędziliśmy, były najlepszymi nocami w moim życiu.  - Puścił do mnie oczko i wsiadł do autobusu. 
ODJECHALI. ZOSTAŁAM SAMA.
Usiadłam na krawężniku wyciągnęłam telefon, zaczęłam oglądać nasze wspólne filmiki i zdjęcia, które udało nam się nagrać przez te cztery dni. Jak głupia popłakałam się na nagraniu gdzie Harry mówił, że mnie kocha i zaczął dla mnie tańczyć. Genialne ! Po kilku godzinach, gdy zbliżała się już 23, wstałam, otrzepałam się i szybkim krokiem udałam się do zakładu. 
Za dwa dni zaczyna się szkoła, koniec wakacji.  Na samą myśl coś mną telepało !
Weszłam do swojego pokoju i ...

DO NAPISANIA ! ♥
Podobał się rozdzialik ? Bo mi bardzo ! - Nat.

9 komentarzy:

  1. O mój Boże. Ta końcówka mnie zmartwiła. Czyżby czekał tam na nią ten były chłopak? Aż mnie dreszcz przeszedł.. A chłopcy są słodcy. Szkoda tylko, że musieli wyjechać :( Świetny rozdział:*[help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnny rozdział czekam na następny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, Kika... KOCHAM CIE! ♥
    TO JEST GENIALNE, zawsze ci to powtarzałam... Naprawde, aż się popłakałam, jak Chris i Zayn się żegnali *chlip,chlip*... Dawaj szybko nn, prooosze! :*
    Sissy798 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie jest ! <3
    czekam na kolejny ! ;* Tylko szybko *-* .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kika jesteś wielka!!!! Blog jest cudowny. Nie mogę się doczekać nexta. Dodawaj szybko koleżanko Kiki. Prooooooooooosze. = D
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. proszę dodaj nowy rozdział jak najszybciej! <3 świetne opowiadanie. a przez tą końcówke nie wiem jak wytrzymam do kolejnego rozdziału...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy bd nowy rozdział
    PS.Genialne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy nastepne .!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dajesz następny rozdział <3 .
    idealne!

    OdpowiedzUsuń