czwartek, 15 grudnia 2011

ROZDZIAŁ SZÓSTY...

ROZDZIAŁ SZÓSTY ...

Otworzyłam drzwi i natychmiast oślepił mnie błysk .. flesza ?
- Ejjj ! - krzyknęłam przecierając oczy, gdy je otworzyłam stała przede mną niska blondynka, na oko w moim wieku. - A ty to kto ? I co robisz w moim pokoju, jeśli mogę wiedzieć ?
- Nazywam się Mel, mam szesnaście lat i będę z tobą mieszkać - mówiąc to pokazała na drugie łóżko, którego dziś rano jeszcze tam nie było. - Miło mi Cię poznać Chris Mole.. nadal nie mogę uwierzyć we własne szczęście ! Będę mieszkać pod dachem z najlepszą przyjaciółką ONE DIRECTION ! Dziewczyną Zayna Malika ! Nikt mi nie uwierzy ! To dlatego zrobiłam Ci zdjęcie. - mówiła tak jakby się czegoś naćpała, niech lepiej zmieni dilera, bo te proszki jej szkodzą.
- ZARAZ, ZARAZ ! No trudno mus, to mus, jakoś z tobą wytrzymam, ale do jasnej cholery skąd ty wiesz o Zaynie, o tym, że jesteśmy razem ?! - Jak, jak ona mogła to wiedzieć ? Przecież prócz naszej paczki nikt o tym nie wiedział...
- Hahahahaaha - śmiała się jak głupia Mel. - Nikt o tym nie wie ? Dziewczyno kiedy ty ostatni raz miałaś kontakt z internetem ? W necie was pełno, jesteście tematem numer jeden, wszyscy o was gadają. - Nie, nie, nie i jeszcze raz nie ! Przecież to nie mogła być prawda.. wyciągnęłam telefon z kieszeni wpisałam "Zayn Malik i Chris" wyskoczyło mi masa  linków, zdjęć. Kliknęłam w pierwszy lepszy i od razu tego pożałowałam .. pierwsze słowa "CHRIS MOLE TO ZAĆPANA DZIWKA !" miałam łzy w oczach. Czytałam dalej.. "Zayn się przy niej zmieni ! Ona ćpa, pije, mieszka  w poprawczaku ! Co on, ideał chłopaka, robi z taką dziewczyną ? Booże ! Nienawidzę jej !" Włączyłam kolejną stronę, następna, dużo ich przeglądnęłam, na każdej pisało to samo... Usiadłam na łóżku i patrzyłam się w ściane.
- Chris ...- usiadła koło mnie Mel, a ja jak dziecko się do niej przytuliłam i zaczęłam płakać.
- Co ja im zrobiłam ? Nawet mnie nie znają.. - szlochałam, siedziałyśmy tak z dwie godziny, chodź nie znałam tej dziewczyny, czułam, że ona mnie rozumie, a przynajmniej  stara się... Nagle przyszedł esemes.. od Zayna.
"Musimy to skończyć... Kocham Cię, Zayn"
WTF ?! Ale co skończyć ?! Nas, czy to co się dzieje w internecie ? Rzuciłam iphone o ścianę, nagle zrobiło mi się niedobrze.. Pobiegłam szybko do łazienki, współlokatorka ruszyła za mną i trzymała mi włosy gdy ja tuliłam się z klozetem.
- Już okej ? - Dziewczyna była przerażona, a mnie bawił mnie ten widok.
- Jasne, chwilowe coś, od dwóch dni tak mam ale to chyba nic poważnego - uśmiechnęłam się do niej i wstałam umyć zęby.
- Nie byłabym tego taka pewna .. - szepnęła cicho Mel i podała mi do ręki mój kalendarzyk. SKĄD ONA GO MA ?
- Leżał na biurko, wzięłam go aby pokazać Ci, że to jednak COŚ.
Patrzyłam tak na niego i nie bardzo wiem co się stało, ale chyba zemdlałam...




Boże z każdym kolejnym rozdziałem co raz mniej mi się to opowiadanie podoba -.-
DZIĘKUJE ZA OKOŁO 3000 ODWIEDZIN TEGO BLOGA I ZA TE KOMENATRZE ♥
LOVE YOUU ..
ps. nie bijcie jeśli się nie spodoba.

9 komentarzy:

  1. jakie to cudowne <3
    Chris jest w ciąży, tak ? Dlaczego Zayn z nią zerwał?! kiedy następny rozdział ? XD
    [ perfectskyistorn.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się to jest wspaniałe:D O spoko wiele się dzieje.Ona na pewno jet w ciąży:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dalej .!!!!!!!!
    lovciam vas :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne !
    I spoko, to że tobie nie podoba się opowiadanie, to nie znaczy, że czytelnikom też ! Tak samo mam z moim i za każdym rozdziałem wydaje mi się nudniejsze..:)
    Pisz jak najszybciej nowy rozdział !
    @alicjaaloves1D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział tak jak pozostałe ;] coś w tych opowiadaniach jest, coś innego, jeszcze nikt oprócz ciebie nie pisał o dziewczynie 1D która ćpała, piła i paliła oraz mieszkała w poprawczaku i właśnie za to uwielbiam bloga za tą inność ;D więc czekam na następny rozdział byle szybko dodaj ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy bd kolejny rozdzial?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, czekamy na następny rozdział! ;)
    One Directionn! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o boże,boże ! ten blog jest MEEGGGA ! kocham twoje opowiadanie ! dodawaj szybko następny bo jak nie...! xxx[p

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dalej!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń