piątek, 16 grudnia 2011

ROZDZIAŁ SIÓDMY ...

ROZDZIAŁ SIÓDMY ...

Trzymałam się zlewu, patrzyłam w lustro, wyglądałam strasznie. Dopiero co podniosłam się na nogi, zemdlałam. Mel poszła do sklepu po, po coś. Po coś ważnego. Po coś co mogło przyczynić się do zmiany mojego życia, naszego życia. Telefon nieustannie dzwonił, Lou, nie odbierałam, jak głupia patrzyłam się w to lustro, a w nim widziałam dziewczynę, która może zniszczyć życie Zaynowi. Patrzyłam na siebie z obrzydzieniem. Dość już mu w życiu namieszałam .. A teraz chyba jestem z nim w ... nawet w myślach nie mogłam wypowiedzeć tego słowa. Naszła mnie ochota, aby wziąść w rękę butelkę, żyletkę, cokolwiek, byle by się na chwile od tego odciąć. Tak dawno tego nie robiłam, gdy oni tu byli wszystko było prostsze, a teraz stoje tu jak jakaś idiotka i czekam na wyrok. "Nie będzie mógł na Ciebie spojrzeć ! Nie będzie chciał Cię znać, jesli to jego, wychowasz je sama, on zajmie się karierą.. " to był mój plan działania.
- Już jestem, przepraszam, że tak długo .. - wparowała do łazienki moja wspólokatorka. - Proszę, kupiłam trzy aby mieć stu procentową pewność.. - podała mi torbę. Cała się trzęsłam, w tym momencie waliło mi się życie. "CZEMU JA !?" krzyczałam w myślach, odpakowałam jeden test, drugi, trzeci i poszłam go "wykonać". Na wyniki trzeba czekać pięć minut. Najdłuższe pięć minut w moim życiu. Trzymałam za ręke dziewczynę i razem czekałyśmy.

*chłopcy*

"Co się do licha dzieje ?! Czemu ona nie odbiera tego pieprzonego telefonu ?!" Stałem właśnie przed studiem i dzwoniłem do Chris. "Coś jest nie tak, coś się musiało stać." W mojej głowie układałem czarny scenariusz.. Wtedy gdy miałem jej przekazać, że jutro na dwa dni zawitamy do Londynu, do naszego chochlika, ona jak na złość nie odbierała telefonu. Ostatnie dwa dni wakacji miała spędzić z nami, potem będzie miała szkołę. Zadzwoniłem po raz setny no i Bogu dzięki się doczekałem.
- Chris do cholery ! Ja tu od zmysłów odchodze ! - prawie krzyczałem, nawet nie wiecie jaką ulgę odczułem gdy w telefonie usłyszałem jej głos.
- Przepraszam Lou.. Nie słyszałam telefonu - powiedziała to dziwnym głosem. Znałem ją nie od dziś i nawet na odległóść tych kilometrów, które nas dzieliły wiedziałem, że coś jest nie tak..
- Okej, a teraz powiedz "braciszkowi" co się stało. - Tego co mi powiedziała się nie spodziewałem. Najpierw myślałem, że to po prostu żart, jeden z tych, których sam ją uczyłem. Jednak gdy zaczeła płakać i krzyczeć, że niszczy nam życie, że Zayn napisał jej esemesa, że z czymś koniec.. Przeraziłem się. NAsza mała Chris jest w ciąży. To było .. to było dziwne, dziwne dlatego, że wiedziałem, że tak to się kiedyś skończy.
- Louis ! Czy ty mnie wgl słuchasz ?! On mi napisał abyśmy to wszystko skończyli.. Nie wiem co mam robić ! - Krzyczała, płakała, a ja, ja nie wiedziałem co mam zrobić, tak bardzo chciałem być teraz z nią i poprostu ją przytulić i powiedzieć, że będzie dobrze. Co do wiadomości od Zayna, wytłumaczyłem jej, że chodziło mu o te wszystkie plotki  w necie i o to, że chodź na chwile znów się zobaczą, że skończą z tą rozłąką, gdy Malik przeczyta niektore stornki na ktorych nasze "fanki" po niej jechaly, nie chcial zagrac konceru ....



KONIECCCC ♥
Podoba sieeee ? xd

21 komentarzy:

  1. To jest wspaniałe:D Pisza dalej Prosze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. omg, już się bałam, że Zajan z nią zerwał. a tutaj, że przyjeżdża! : D .
    prawię się poryczałam . : C
    pisz szybko kolejny! < 3
    [ perfectskyistorn.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział;)i pisz szybko następny bo ciekawość mnie zżera ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kika! Więcej,chcę więcej! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejciu. Biedna Chris. Ciekawi mnie co w tej sytuacji zrobi Zayn. [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Boskie , jak zawsze! ;*
    Czekamy na następne rozdziały z niecierpliwością! <33333

    OdpowiedzUsuń
  7. BOzeeeee pisz dalej prosze cie ciekawoc mnie zzera od srodka; *

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba się BARDZO ! ♥
    czekam na następny !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne po prostu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest zajebisty i trzyma w napięciu-ale pisz trochę dłuższe rozdziały bo nie mogę się zaczytać-kocham Cię Kika i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. znakomitee to opowiadanie , prosze nastepny rozdział. :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy na rozdział ósmy.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne . !
    czekam na następny .:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba się : D!

    OdpowiedzUsuń
  16. aachh !. Kurczę . Chris jest w ciąży ! . a Zayn ..? Jak on tak mógł ! . ? Zapraszam do mnie . na http://itsgottabeyou.blog.onet.pl . . ; D am nadzieję , ze się spodoba .

    OdpowiedzUsuń
  17. Rusz dupę.! Ile mam czekać.?
    Pisz dalej, nie mogę się doczekać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne to jest ! <3 Uwielbiam Twoje opowiadanie. Obiecałaś dziś 2 nowe rozdziały i gdzie one są?! No chyba, że jeszcze śpisz to Ci wybaczę xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz szybko ja chce rozdzial 8: P
    To opowiadane jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy nastepny rozdział ??? :D :D
    Czekam

    OdpowiedzUsuń